torsdag 19 november 2009

Nämen har det gått en månad?



Joho, det har det visst gjort. En månad och några dagar till. Min bebis har således blivit hela sju månader. Risig på att blogga här, är lite bättre på stället som är bakom lås och bom.

Dagen har spenderats med Freddie och Mimmi i Kungens k. Babyfotografering - måste ju för farao ha ett sjärnstudiofoto på minstingen också. Bara det att hon kommer vara 7 månader på sitt foto istället för 6 månader som de andra två. Oh well. Time typ sucks.


Efter sockersöta leenden hälsade vi på hos Ingvar. Vi skulle ju bara äta lunch och handla julgranskulor som skall decoupagas. Något som borde kostat max etthundra riksdaler. Ut kommer vi med proppfull kundvagn och lusentappar fattigare. Jo men visst. Är det något vi är bra på jag och mammsen är det att shoppa. Tänk - jag är faktiskt riktigt bra på något. En sak. Jag kan SHOPPA!

Gräsänklig så jag skall passa på att krascha i nya soffan framför Spelets härskare. Ja jag veeeeet. ;)


So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar